CSP en Brand Storytelling
EXPLORE IED BARCELONA
 

PROJECTE: FRESH FACES UNIQUE EDITION | Management

PROJECTE: FRESH FACES UNIQUE EDITION

Sol·licitar informació

CSP en Brand Storytelling

Edició:

Idioma: Espanyol

Duració: 3 mesos

Data d'inici: 26 d'abril de 2022

Horari: Dimarts i divendres de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 15

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 3.550€ (Taxa de matrícula 1.000€ + taxa de curs 2.550€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El CSP (Continuing Study Program) en Brand Storytelling forma a un comunicador capaç de generar narratives diferents i complementàries, des d’una perspectiva estratègica i creativa, per a potenciar la connexió de les marques amb els seus targets.

En un context competitiu i marcat per l’impacte digital i tecnològic, les marques han de saber arribar al seu públic a través de missatges i històries potents i rellevants, que generin empatia.

El curs aborda la planificació, creació i desenvolupament d’estratègies de marca i creativitat en un entorn de comunicació amb infinites possibilitats. Així mateix, ensenya a analitzar les característiques del receptor i detectar els mitjans on llançar el missatge.

Proyecto de un libro que representa la madera del CSP en Brand Storytelling hecho con adobe
Projecte del CSP en Brand Storytelling

Objectius

 – Ensenyar als alumnes que cada marca té una història a explicar, ja sigui una història puntual o una història més eterna de la marca.

– Aquest curs de Brand storytelling planteja com planificar, crear i desenvolupar estratègies de marca basades en el storytelling transmèdia. Aquestes connecten amb la seva target a través de narratives rellevants i potents, amb un èmfasi en el món digital i les noves possibilitats tecnològiques.

– Dotar als alumnes de les eines específiques perquè puguin analitzar les marques, el seu entorn i competència.

– Crear estratègies de comunicació diferencials i generar propostes creatives multicanals en línia amb l’estratègia plantejada.

Metodologia

Acompanyats de professors i professionals especialitzats en cada àrea i mitjançant un brief d’un client real, els alumnes començaran analitzant la marca i el seu context fins al plantejament de l’estratègia i les accions creatives resultants. Per tant, l’equip de professors / professionals inclou experts en planificació estratègica, en mitjans, en noves tecnologies i en creativitat.

Perfil de l'estudiant

– Dissenyadors gràfics i d’altres disciplines, com multimèdia, comunicació visual i audiovisual, web, producte o management, que entenguin la complexitat de la informació dissenyada.

– Llicenciats en Ciències de la Comunicació, periodistes i altres interessats en un aspecte naturalment multidisciplinari com el disseny de la informació i la visualització de dades.

– Professionals de la comunicació que volen aprendre com manejar marques i campanyes en un món multi-canal i molt digital. Això inclou perfils des creatius publicitaris en actiu o acabats de graduar que volen aprendre ser més estratègic en afrontar briefs creatius, fins a qualsevol professional vinculat amb departaments de comunicació de l’empresa. També inclou professionals freelance, emprenedors i startups, tots interessats a crear marques sòlides i molt diferenciades al Mercat.

Sortides Laborals

En acabar el curs i en funció del perfil i l’experiència prèvia dels estudiants, les possibles sortides professionals són, per exemple:

-Diseñadores gràfics especialitzats en storytelling
-Periodistes que poden aportar experiència gràcies al treball realitzat en el curs amb grups multidisciplinaris creatius
-Professionals de la comunicació amb experiència en campanyes multi canal.

COORDINADOR

 
 

RORY LAMBERT

Creative Director en MTL & Visual Communication Development Director at IED www.linkedin.com/in/rory-lambert-3420b49

Altres Cursos Relacionats

Master en Brand Design and Management for food, wine and tourism
Més info +
Master en Direcció Estratègica i Creativa de Comunicació de Marca
Més info +
Master en Interaction Design
Més info +
Postgrau en Trends Research
Més info +
Postgrau en Design for Innovation Strategy
Més info +
Curs d'estiu en Design Thinking for Business Transformation
Més info +

Noticies relacionades

FOODTURE BARCELONA 2020
Més info +
El Grup IED arriba a Bilbao
Més info +
Inaugurem Point Two, un espai tecnohumanista dedicat a la investigació aplicada al disseny
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: ainhoajuarez@fundacionprotecciondedatos.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat

IED Forward
+