Curs d’estiu en Fashion Product Management
EXPLORE IED BARCELONA
 

Curs d’estiu en Fashion Product Management

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 2 setmanes

Data d'inici: 12 de juliol de 2021

Horari: De dilluns a divendres de 16:40h a 21:40h (divendres 23 de juliol de 9:30h a 14:30h)

Crèdits: 5*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 1.850€ (Taxa de matrícula 600€ + taxa de curs 1.250€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El Summer  Course en Fashion Product Management ofereix les eines necessàries per a desenvolupar una gestió estratègica i innovadora dels productes de moda, tenint en compte el posicionament i els valors de marca.

Des que el producte és una idea fins que arriba al consumidor, s’han de tenir en compte factors com la seva estructura, la dimensió de l’oferta, l’estil de les col·leccions, el grau d’innovació que incorporen, l’elecció del preu, la gestió del temps del procés i la qualitat final.

Aquest curs aborda els principis bàsics de la gestió empresarial en el context del mercat de la moda, aportant coneixements significatius sobre el procés de producte, estratègies de màrqueting i comunicació, així com mecanismes d’inspiració i elaboració de tendències amb una base creativa i cultural.

Estudiantes con las Colecciones de Moda del Summer Course in Fashion Product Management
Curs d'estiu en Fashion Product Management

Objectius

– Aprendre a desenvolupar una estratègia de col·leccions enfocada al mercat i alhora creativa, conèixer i manejar les eines necessàries per implementar l’estratègia de producte alineada al públic objectiu i al posicionament de la marca.

– Aprendre a construir l’estructura, amplitud i profunditat de les col·leccions a través de l’anàlisi de les vendes, la competència i les tendències per poder desenvolupar una col·lecció òptima en valor final, temps i costos.

– Desenvolupar el procés de col·leccions, compres, gestió de proveïdors i logística de producte.

– Entendre el grau d’intervenció de cadascun dels actors (disseny, producte, comercialització i comunicació) en l’èxit de la col·lecció.

– Capacitar a l’alumne per afrontar situacions reals en l’àmbit de la moda amb coherència i professionalitat.

Metodologia

El desenvolupament de les sessions didàctiques, mòduls i exercicis del curs intensiu intenta imitar el procés i gestió professional d’un projecte de moda. D’aquesta manera, el curs s’estructura en diferents tipologies de sessions didàctiques:

Classes teòriques: aporten informació professional, actualitzada, així com les bases de coneixements suficients per afrontar els projectes plantejats durant el curs. A més, el curs ofereix una bibliografia i annexos amb lectures complementàries.

Classes experimentals: case studies. Analitzar i aprofundir en les experiències realitzades per empreses del sector conforma un aprenentatge fonamental. No es tracta tant d’imitar estratègies d’altres empreses sinó d’analitzar els seus fonaments, aplicacions, repercussió, mercat, etc., per extreure el coneixement i anàlisi suficient que ens permeti afrontar els nostres reptes amb seguretat i coneixement.

Projectes: la finalitat de tots els cursos professionals de l’escola és el desenvolupament final de projectes professionals, per això, al llarg del curs, s’inclou la realització de diversos exercicis pràctics que posen de manifest que el seguiment del curs es desenvolupa mantenint una dinàmica “work in progress”. Aquests exercicis són una presa de contacte important amb casos reals que es poden trobar al món professional.

Workshops: algunes assignatures d’alt contingut pràctic es desenvolupen imitant sessions workshops, de manera que es practiquen elements fonamentals com el treball en equip ben planificat respectant un briefing concret per a cada sessió.

Xerrades professionals: el currículum didàctic del curs es completa amb la presència de xerrades professionals, que posen en contacte als alumnes amb professionals d’empreses rellevants del sector professional. Es tracta sens dubte, d’una oportunitat única per aprendre i establir contactes amb professionals de diferents àmbits de la moda.

Perfil de l'estudiant

Aquest curs va dirigit a:

– Llicenciats en disseny de moda i màrqueting que vulguin potenciar els seus coneixements del producte moda per endinsar-se en el sector de la indústria professional.

– Comercials i responsables de vendes i retail que vulguin aprofundir en el producte moda per potenciar les seves capacitats i diferenciar-se dels altres professionals.

– Creatius de diferents sectors (gràfics, interioristes i producte) que vulguin conèixer d’aprop el sistema moda i l’interior de les col·leccions per poder ampliar i especialitzar les seves propostes al client.

– Responsables de producte, producció, logística i sales planners, per ampliar la seva visió de la moda i entendre el món de la creació de col·leccions adaptades a les tendències i alhora al mercat.

– Responsables i agències de visual per ampliar la seva visió estratègica del producte, el seu moviment a la botiga i la seva adaptació a les necessitats del consumidor.

COORDINADOR

ANNA SABATER CASAS

Llicenciada en Ciències Empresarials (UAB), DAF de Màrqueting (ESADE), Disseny de moda (IDEP), Disseny de Teixits (Central Sant Martins School of Art),Màrqueting Relacional (IESE) y Gestió de Projectes (IESE).

Actualment, assessora a empreses textils y de confecció en el desenvolupament de la seva estratègia de producte, així com en la estructuració de les col·leccions, definició d’estil y desenvolupament de marca a través del producte.

 It’s about product

Crèdits

Altres Cursos Relacionats

Curs d'Estiu en Marketing de la Moda
Més info +
CSP en Comunicació de Moda
Més info +
CSP en Estilisme de Moda
Més info +

Noticies relacionades

Dissenyant al CERN el futur de la humanitat
Més info +
Reflexions sobre el disseny i la dona a TEDxBarcelona Women
Més info +
Docents de l’IED guanyen Red Dot Awards i premis ADI FAD 2018
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: ainhoajuarez@fundacionprotecciondedatos.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat

IED Forward
+