Master en Brand Design and Management for food, wine and tourism
EXPLORE IED BARCELONA
 

Col·lecció: MELANCOLÍA | Fashion

Col·lecció: MELANCOLÍA

Sol·licitar informació

Master en Brand Design and Management for food, wine and tourism

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 11 mesos

Data d'inici: 30 de setembre del 2021

Horari: Gener 2021 a IED Firenze + Setembre 2021 a IED Barcelona

Crèdits: 60

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 18.900€ (Taxa de matrícula 3.000€ + taxa de curs 15.900€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El Master en Brand Design And Management: Food, Wine And Tourism forma a professionals amb un nou enfocament en la gestió del sector turístic, hoteler, gastronòmic i enològic.

Avui dia, per a llançar i donar força a una marca en aquests sectors és necessari comptar amb una sèrie d’habilitats transversals i una visió de 360°. Prenent com a focus Barcelona i Florència, dues destinacions turístiques clau a Europa, el Master s’imparteix en totes dues ciutats (sis mesos en cadascuna) amb l’objectiu de comprendre i manejar la identitat i valors associats a les marques de turisme, gastronomia i enologia.

L’aprenentatge teòric a l’aula és seguit per la pràctica del projecte a través d’activitats grupals coordinades per professionals i experts. El programa es complementa amb visites a realitats rellevants i classes magistrals amb especialistes del camp del turisme, el menjar i el vi.

Master Food, Wine And Tourism

Objectius

Barcelona i Florència són dos dels principals destins turístics d’Europa i ambdós atrauen turistes gràcies a una combinació única d’art, cultura i una gran qualitat de vida i hospitalitat.

Avui en dia per llançar i donar força a una marca en aquests sectors és necessari comptar amb una sèrie d’habilitats transversals i una visió de 360°. El territori ja ha deixat de ser una limitació per a convertir-se en un valor clau a l’hora de tenir reconeixement en tot el món. Tant la Toscana com Catalunya són regions que construeixen les seves estratègies de marca sobre aquest valor i tenen èxit amb aquest.

L’objectiu principal del màster és fomentar el desenvolupament de la competència professional aplicant un enfocament actiu basat en la formació pràctica que combina experiència i habilitats d’escolta mediant una metodologia teòrica i pràctica relacionada amb el Design Thinking. L’objetiu és formar a experts en estratègia i comunicació en la construcció de la identitat i valors relacionats amb les marces en els sectors de la gastronomia, el turisme i la etnologia.

El master s’impartirà a Barcelona i Florència, dues ciutats vinculades a una llarga tradició en els sectors del turisme, l’etnologia i la restauració. La gran presència de la Toscana i Catalunya en les fèries comercials especialitzades i en empreses de gran reconeixement internacional les ha col·locat en el mapa com a regions estratègiques per a aquelles persones que desitgin desenvolupar la seva carrera en aquest àmbit.

Metodologia

El màster en Brand Design and Management està dividit en dos mòduls que tenen cada un el seu estudi individual relacionat amb la ciutat en la que es dóna. Cada mòdul finalitza amb un examen y un projecto final. Els cursos són per una part amb la metodologia dels màsters i per l’altra banda específics als llocs on es realitzen.

L’objetiu del màster és portar als seus estudiants a un procés educatiu únic que inclou una part pràctica on treballaran amb professors experts i coneixeran continguts per a poder definir i diferenciar les diferents facetas d’aquest sector, “know how”.

Perfil de l'estudiant

El màster està obert a postgraduats de diverses especialitzacions que tenen un particular interès pel món de la gastronomia, el vi i el turisme: Graduats en marketing, comunicació, business/ economics, hospitalitat, servei o disseny de producte, arquitectura, turisme o branding. També s’accepten candidats que tinguin una experiència professional important en aquest sector.

Sortides Laborals

· Tourism, Food and Wine Brand Manager.
· Brand Manager
· Brand City Manager
· Tourism Brand Manager
· Service Designer for Tourism, Food and Wine
· Community Manager for Tourism, Food and Wine
· Event planning and management
· Innovative Service development for Food, Wine and Tourism industries
· PR and Press Office professionals

L’objectiu d’aquest màster és implementar i enfortir les habilitats requerides per a poder adquirir importants i estratègics rols en el sector del turisme, menjar i beguda dins de les marques. El màster està dissenyat per a entrenar professionales del desenvolupament i de l’administració de serveis del sector de l’hospitalitat junt a experts de management i comunicació en el sector de la gastronomia i beguda.

COORDINADOR

Marc García i Fortuny

Marc és el “questioner” professional de We Question Our Project, un estudi de disseny de serveis amb seu a Barcelona. El seu treball es centra tant en les necessitats de l’usuari com en els processos i competències comercials, des de les oportunitats fins a la implementació i sempre des d’un enfocament crític. Ha treballat en els sectors del hospitality, l’alimentació i el vi, així com en els relacionats amb esports, medi ambient i mobilitat, tant en l’àmbit local com en l’europeu. Originalment dissenyador gràfic, té un MBA en negocis familiars i un postgrau en Design Thinking i Innovació. És professor de Service Prototyping en el Politecnico di Milà (Itàlia) i cursos curts en Disseny de Serveis Avançats en Central Saint Martins de Londres. És membre del consell assessor del Re-think Service Design Festival a Milà i forma part del comitè del programa en Service Design in Government a Regne Unit. 

Ilaria Legato

És una FERPI (Italian Public Relations Federation) professional especialitzada en “Brand Care” i “Communication Design” en el sector de la gastronomia, vi & turisme per a clients en el món del càtering a Florència. És la directora de l’escuela IED COMMUNICATION a Roma on coordina el curs en “Communication Design”. Junt amb el Food designer Paolo Barichella, va fundar “Food Design Reunion” una iniciativa que s’enfoca en projectes nacionals i internacionals de gastronomia i dissey. També treballa com a PR manager per a la Food Design Studio a Milan.

www.ilarialegato.com

Altres Cursos Relacionats

Postgrau en Food Event Design
Més info +

Noticies relacionades

FOODTURE BARCELONA 2020
Més info +
El Grup IED arriba a Bilbao
Més info +
Inaugurem Point Two, un espai tecnohumanista dedicat a la investigació aplicada al disseny
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: jgarnica@prolaw.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat