Master en Direcció Estratègica i Creativa de Comunicació de Marca
EXPLORE IED BARCELONA
 

Projecte: NAVIA: La gent, la ciutat, el mar | Management

Projecte: NAVIA: La gent, la ciutat, el mar

Sol·licitar informació

Master en Direcció Estratègica i Creativa de Comunicació de Marca

Edició: 19ª

Idioma: Espanyol

Duració: 6 mesos

Data d'inici: 18 de gener de 2021

Horari: Dilluns, dimecres, divendres i dijous alterns, de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 60*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 12.600€ (Taxa de matrícula 2.500€ + taxa de curs 10.100€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El Master en Direcció Estratègica i Creativa de Comunicació de Marca forma a professionals creatius i amb una visió estratègica per a desenvolupar solucions comunicatives innovadores i amb impacte en els consumidors del segle XXI.

El Master integra tots els aspectes relacionats amb mitjans i tecnologia digital: mitjà social, publicitat digital interactiva, màrqueting de continguts, posicionament en cercadors, mitjans alternatius, viralitat, disseny d’experiències, mòbil màrqueting, publicitat de guerrilla, personal branding o comunicació per a start-ups, entre altres.

Avui, quan les regles del joc entre anunciants, agències, mitjans i usuaris han canviat, es requereix un nou perfil professional capaç de desenvolupar idees líquides, adaptables a tots els mitjans i pantalles, transgressores, mòbils, no invasives, expandibles i viralitzables.

Objectius

– Fomentar la capacitat d’anàlisi i diagnòstic de problemes de comunicació, així com l’avaluació de les accions dutes a terme.

– Posar en pràctica les metodologies de gestió de projectes i tècniques per a la proposta d’estratègies de plans publicitaris.

– Instruir sobre com posicionar o reposicionar marques, en territoris diferenciats.

– Proveir eines per al desenvolupament de conceptes i idees innovadores d’alt impacte.

– Desenvolupar competències per a l’ús de diferents mitjans i suports, tant convencionals com alternatius.

– Formar experts en la planificació de campanyes i execució de tot tipus de peces de comunicació.

– Promoure la creació d’un portfoli sòlid de publicitat, tant en estratègia com en peces creatives, per utilitzar en possibles entrevistes de treball o per presentar com a aval en projectes freelance.

– Estimular les habilitats creatives i desenvolupar gran versatilitat, actituds aplicables a una àmplia gamma de facetes i perfils professionals de la indústria publicitària.

Metodologia

El màster té un caràcter fonamentalment pràctic i s’orienta perquè l’estudiant surti preparat per incorporar-se al mercat publicitari actual.

La metodologia es basa en l’adquisició de coneixements mitjançant el learning by doing. A partir de desafiaments professionals reals, els professors conviden a la posada en pràctica dels conceptes teòrics, amb exercicis o simulacions que s’han de resoldre de manera individual o col·lectiva.

Perfil de l'estudiant

Professionals, llicenciats, diplomats o graduats que vulguin potenciar el seu perfil estratègic i creatiu en agències de publicitat (departaments de comptes, planificació estratègica o creatiu), empreses de comunicació, estudis gràfics, agències de mitjans, així com en departaments de marketing i comunicació d’anunciants.

Sortides Laborals

La formació del curs integra tots els aspectes relacionats amb mitjans i tecnologia digital, per posicionar l’estudiant amb avantatge professional en temes punters i de màxima actualitat: social media, publicitat digital interactiva, màrqueting de continguts, posicionament en cercadors, mitjans alternatius, viralitat, disseny d’experiències, mobile marketing, publicitat de guerrilla, personal branding o comunicació per a start-ups, entre d’altres.

En acabar el curs, els alumnes podran dirigir tant l’estratègia com la creativitat de campanyes gràcies a que coneixeran i hauran practicat els conceptes estratègics i creatius més eficaços i originals, factors clau per assolir l’èxit en qualsevol comunicació publicitària actual:

– Departaments creatius d’agències de publicitat (tant offline com online).

– Departaments de planificació estratègica d’agències o de marques anunciants.

– Departaments de màrqueting i de comunicació d’empreses o institucions.

– Departaments de comptes d’agències de publicitat.

– Estudis gràfics i de marca corporativa.

– Agències de mitjans.

– Professionals freelance, emprenedors i creadors d’start-up companies.

COORDINADOR

SÍLVIA SIVERA

Doctora en Comunicació per la Universitat Ramon Llull, Master en Societat de la Informació i el Coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya i llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Va exercir com a creativa publicitària durant més de 15 anys en agències de publicitat multinacionals (below i above the line) i, en l’actualitat, es dedica principalment a la docència, concretament a l’UOC, on és responsable de les assignatures de l’àmbit de la creativitat. També és investigadora de l’IN3 i, paral·lelament, segueix col·laborant en projectes professionals de comunicació.

És una apassionada del màrqueting/publicitat viral, tema de la seva tesi doctoral, sobre el qual ha escrit llibres i nombrosos articles i va obtenir el reconeixement del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya amb el VI Premi Prat Gaballí al millor treball de recerca en l’àmbit de la publicitat.

En el màster, també imparteix les assignatures de Publicitat alternativa i Publicitat viral.

Empreses

Els projectes es desenvolupen amb clients reals, capdavanters en el seu sector al mercat. En anteriors edicions s’han realitzat projectes per: la Caixa, Banc Sabadell, Fira de Barcelona, Forum Barcelona, Volkswagen, Audi, Osborne, JTI (Japan Tobacco International), Fundació Institut Català de la Cuina i de la Cultura Gastronòmica, Candidatura Barcelona-Pirineu 2022, Saba Aparcaments.

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Postgrau en Disseny i Gestió d'Esdeveniments
Més info +
CSP en Comunicació de Moda
Més info +

Noticies relacionades

FOODTURE BARCELONA 2020
Més info +
El Grup IED arriba a Bilbao
Més info +
Inaugurem Point Two, un espai tecnohumanista dedicat a la investigació aplicada al disseny
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: ainhoajuarez@fundacionprotecciondedatos.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat

IED Forward
+