Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda – Gener
EXPLORE IED BARCELONA
 

Projecte: Síntesi | Visual

Projecte: Síntesi

Sol·licitar informació

Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda – Gener

Edició: 27ª

Idioma: Espanyol

Duració: 6 mesos

Data d'inici: 18 de gener 2021

Horari: Dimarts, dijous, divendres i dilluns alterns, de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 60 *

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 12.600€ (Taxa de matrícula 2.500€ + taxa de curs 10.100€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda forma a professionals capaços d’identificar tendències socioculturals i del mercat i canalitzar-les mitjançant estratègies creatives per a optimitzar les col·leccions en valor final, temps, costos i rendibilitat.

La moda, com a expressió d’una realitat social i cultural, i també com a indústria, està canviant profundament i adaptant-se a una realitat complexa. En aquest context, el màrqueting i la comunicació són instruments imprescindibles per a un sector basat en la constant evolució de la demanda i que necessita professionalitzar la seva gestió mitjançant plans creatius i eficaços.

El Master prioritza professionalitat i rigor metodològic, pensament creatiu i capacitat d’adaptació. La seva estructura es compon de mòduls temàtics, partint dels principis del màrqueting tradicional i del fashion màrqueting, de la comunicació estratègica i les noves tecnologies i plataformes online.

Objectius

Formar a futurs professionals que sàpiguen identificar, avaluar i seleccionar les oportunitats del mercat, establint estratègies òptimes en l’àmbit de la comunicació i la imatge de marca.

Metodologia

El pla d’estudi té un enfocament pràctic i orientat a la realitat del mercat. Els grans eixos portants del curs són les assignatures, que estan sota un punt de vista real i amb continguts completament actualitzats, i els professors, professionals en actiu de primer ordre, especialistes en la seva matèria i amb un alt grau d’experiència professional.

La metodologia utilitzada combina classes teòriques amb casos d’estudi, seminaris i workshops. Les classes teòriques i les sessions pràctiques de projecte aprofundeixen en diferents temàtiques com ara la importància social de la moda, el funcionament actual del sistema de la moda, el món del luxe, el màrqueting del sector, el branding, les exigències del mercat, la planificació de col·leccions, les estratègies de comunicació, la planificació de les relacions públiques, els gabinets de premsa, l’organització d’esdeveniments i la gestió dels mitjans de comunicació.

Durant el curs es desenvolupa un projecte operatiu vinculat a una empresa del sector. Els alumnes es divideixen en grups de treball dirigits per un tutor, amb la col·laboració dels altres docents. El projecte es presenta davant d’un claustre de professors, la coordinació, el tutor, la direcció de l’escola i l’empresa vinculada.

Perfil de l'estudiant

Dissenyadors, llicenciats en moda i tèxtil, publicitat, ciències de la comunicació, màrqueting o altres àrees afins. Professionals amb un mínim de dos anys d’experiència en el sector que vulguin adquirir les eines necessàries per enfrontar-se de manera eficaç a un sector cada vegada més competitiu i canviant.

COORDINADOR

ANNA SABATER CASAS

Llicenciada en Ciències Empresarials (UAB), DAF de Màrqueting (ESADE), Disseny de moda (IDEP), Disseny de Teixits (Central Sant Martins School of Art),Màrqueting Relacional (IESE) y Gestió de Projectes (IESE).

Actualment, assessora a empreses textils y de confecció en el desenvolupament de la seva estratègia de producte, així com en la estructuració de les col·leccions, definició d’estil y desenvolupament de marca a través del producte.

 It’s about product

Empreses

El Master potència la cultura del projecte amb empreses per solucionar la distància entre formació i món laboral. Els alumnes no només estudien la metodologia i les eines de les disciplines sinó que també aprenen a treballar i a relacionar-se amb briefings i clients reals.

Empreses amb les que s’ha col·laborat al master: Mango, Custo Barcelona, XXL Comunicación, JUST4U, Pepperline x Nudie Jeans, Pepperline x Eleven Paris, The Seeker, ModaFad, etc.

Crèdits

 La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Master en Fashion Management
Més info +
Master en Disseny de Moda
Més info +
Postgrau en Disseny i Gestió d'Esdeveniments
Més info +

Noticies relacionades

L’IED va tanca la 080 Barcelona Fashion
Més info +
JUNE IS DESIGN, JUNE IS IED
Més info +
Fashioners of the World 2018
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: ainhoajuarez@fundacionprotecciondedatos.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat

IED Forward
+